Informatie

Tegenwoordig wordt sport en spel steeds belangrijker en is de behoefte aan recreatief sporten enorm toegenomen. Tafeltennis is één van de meest geliefde binnensporten en biedt pure ontspanning. Wie heeft er nu niet een balletje geslagen op de camping, speeltuin of tussen de middag op het werk. Het is een individuele sport die op elk niveau en op elke leeftijd kan worden beoefend. Een sport om lekker te bewegen, genieten van een avondje uit en elkaar te ontmoeten in onze gezellige eigen kantine.

Wil je nu niet alleen op de camping een balletje slaan dan ben je bij SVN aan het goede adres. Voor junioren en senioren worden wekelijks trainingen gegeven. Tijdens deze trainingen wordt onder andere aandacht besteed aan de houding achter de tafel, het voetenwerk, het contraspel en nog veel meer.

Tafeltennisverenging SVN is opgericht in 1973. De speelzaal van onze vereniging is gevestigd in Naaldwijk.  Wij maken gebruik van de gymzaal in de Joannesschool waar wij onze eigen speeltafels kunnen opstellen. Onze gezellige en eigen kantine is de ontmoetingsplek voor onze leden.

SVN komt uit via de NTTB in de afdeling Holland West (regio Westland, Rotterdam en Den Haag). Uiteraard neemt niet iedereen deel aan de competitie en bestaat ons ledenbestand ook voor een deel uit recreanten.