SVN mededelingen wat betreft douchen en telefoon.

Hieronder volgen enkele mededelingen van huishoudelijke aard. Graag aandacht voor het volgende:

1) Douchen na de training of wedstrijd is per heden weer mogelijk. Gemeente Westland heeft deze ruimtes weer vrijgegeven, zodat iedereen weer naar behoefte kan douchen. De COVID aanplakbiljetten zijn inmiddels ook verwijderd van die deuren.

2) Voor de bereikbaarheid van onze vereniging hebben we een oude & eenvoudige Nokia telefoon beschikbaar gesteld in de kantine. Het behoort tot de taken van de barwacht op de competitie-avonden om deze mobiele telefoon op te laden en het toestel aan te zetten. Aan het einde van de avond moet het oplaadsnoer weer uit het stopcontact worden gehaald (om brandgevaar te voorkomen).

Bestuur SVN

SVN mededelingen wat betreft douchen en telefoon.