NTTB app en het digitaal wedstrijdformulier

Beste competitie spelers.

Namens het bestuur van SVN wil ik graag aandacht vragen voor  het invullen van het  digitaal wedstrijdformulier.
Er gaan gelukkig  steeds meer mensen gebruik maken van het invullen van het  digitaal wedstrijdformulier.
In de NNTB app zijn al een hoop mankementen eruit gehaald.
Graag willen we als bestuur dat jullie je eigen hierin verdiepen en komende wedstrijden gebruik gaan maken om het digitaal wedstrijd formulier  in te gaan vullen.
Jullie hebben allemaal  toestemming  om het wedstrijd formulier  in te vullen.
De wedstrijd secretaris moet dit in het weekend nakijken of het klopt en versturen.(thuiswedstrijden)
Hij blijft ook verantwoordelijk hiervoor.
De papieren versie moet ook nog steeds volledig worden ingevuld totdat de Nttb het sein gaat geven om volledig over te schakelen op het digitaal formulier.

Hierbij de link zodat jullie indien dit nog niet gebeurt is alles kunnen nalezen.
Namens bestuur SVN
Martin de Zeeuw