Start 55+ tafeltennis seizoen 2024/2025

Start nieuw seizoen 55+ tafeltennis op woensdag 28 augustus 2024

Afgelopen April is onze tafeltennisclub SVN gestart met tafeltennissen voor 55+ers op de woensdag middag van 13:30 – 14:30 uur. Deze start was erg succesvol; mede door een stukje in dit Westlands Nieuwblad dat in de week van 10 April uitkwam. Deze wordt erg goed gelezen. De opzet van zo’n middag is om na een korte warming up lekker te gaan tafeltennissen waarbij er regelmatig gewisseld wordt, zodat je ook tegen anderen speelt. We begonnen met 13 personen en dit bleef tot het einde (29 mei) redelijk constant. Onderstaande foto’s laat zien dat er flink gesport wordt door zowel dames als heren.

Woensdag 28 Augustus starten we weer met 55+ tafeltennissen op dezelfde tijd: 13:30 – 14:30 uur. Bij voldoende belangstelling kunnen we wellicht wat langer doorgaan. Iedereen is van harte welkom om bij ons een leuk balletje te komen slaan.

Wij hebben voor dit 55/+ project een aanvraag ingediend bij het Sportakkoord, welke is gehonoreerd.

Ook de Rabobank heeft ons vorig seizoen benaderd om voor het 55/+ project een aanvraag in te dienen bij het RABO Impact Fonds. Deze aanvraag is ook gehonoreerd en daar zullen we later meer publiciteit aan geven.

Start 55+ tafeltennis seizoen 2024/2025