ALV en overige mededelingen.

Helaas blijft het coronavirus ons in de ban houden. De maatregelen om het virus in te dammen volgen elkaar in hoog tempo op. Het is voor jullie gezin, familie en vrienden, maar ook voor het bestuur van SVN, een lastige en hectische tijd. De competitie is tot nader order stilgelegd door de NTTB. We mogen nog wel onderling blijven vrijspelen en trainen, zolang we ons protocol rondom de coronamaatregelen maar goed naleven EN de gemeente Westland de zaal nog open mag houden voor individuele sporters. Het bestuur houdt jullie op de hoogte van de ontwikkelingen en eventuele aanvullende maatregelen.

Ook de ALV kan dit jaar geen doorgang vinden, zoals we dat normaliter doen in onze eigen zaal. Als alternatief sturen we in de bijlage het jaarverslag naar jullie toe. In de uitnodiging op de eerste bladzijde staat beschreven hoe en binnen welke termijn jullie vragen kunnen stellen aan het bestuur. Het bestuur zal hierop reageren binnen de gestelde termijn. Ik hoop dat we volgend najaar weer gezellig bijeen kunnen komen voor een jaarvergadering, maar dan moet het coronavirus wel beteugeld zijn. Maar ik hoop vooral dat we allemaal gezond blijven! Laten we waakzaam zijn en goed voor elkaar zorgen!

Vanaf morgen is het herfstvakantie in onze regio. Dat betekent dat er GEEN training is op maandag 19 oktober 2020. De zaal is dan gesloten. Op woensdag 21 oktober 2020 is er wel gelegenheid om vrij te spelen vanaf 19.30 uur. De zaal is tot nader bericht ook gesloten op de vrijdagavonden. Vanaf maandag 26 oktober is er weer gewoon training.

Verder wil ik jullie vragen om te stemmen op SVN via de RABO CLUB SUPPORT. Ik heb het al gedaan via de RABO app. Hopelijk zien we van jullie ook een hoop stemmen. En het is ook slim om met een familielid, vriend of kennis een deal te maken om kruislings stemmen uit te wisselen. Zo is er een win-win situatie voor beide verenigingen, omdat je maar 2 van de 5 punten aan SVN kunt geven.

Robert van Holsteijn
secretaris SVN

ALV en overige mededelingen.