Clubkampioenschappen A 4 Maart 2022

Na het missen van de editie 2021 wegens de coronalockdown, kon op vrijdagavond 4 maart 2022 eindelijk weer de clubkampioenschappen van SVN georganiseerd worden. Op deze avond waren er 12 gladiatoren op komen dagen die gelijkmatig verdeeld werden in een A en een B groep. Dit stukje is geschreven door een speler uitkomende in de A groep en gaat daarover, het verhaal over de B groep wordt door iemand anders geschreven die zelf in de B groep speelde 😊

In de A klasse speelden de volgende deelnemers op volgorde van plaatsingslijst: Raymond Vis, Robert van Holsteijn, Guillaume Sourisce, Krijn Rodenburg, Ron Sonneveld en Jeroen Vreugdenhil. Wegens de kleine groep deelnemers werd er gespeeld met een poule van 6 spelers, die direct de einduitslag zou bepalen. Er zijn dus geen vervolgronden (finales enz.)

Na het spelen van 15 wedstrijden kreeg het stof in de zaal de kans om neer te dwarrelen naar de grond en het zweet van de deelnemers de tijd om op te drogen. Ondertussen werd de stand opgemaakt en bleek dat de plaatsingslijst op een enkeling na totaal niet uitgekomen was.

De uitslag is als volgt:

1. Raymond Vis (1ste geplaatst)
  2. Krijn Rodenburg (4de geplaatst)
  3. Ron Sonneveld (5de geplaatst)
  4. Robert van Holsteijn (2de geplaatst)
  5. Jeroen Vreugdenhil (6de geplaatst)
  6. Guillaume Sourisce (3de geplaatst)

Het toernooi heeft weer een geslaagde en gezellige avond opgeleverd. Hierbij wil ik dan ook de organisatie bedanken om dit mogelijk te maken: Jeroen en Pim bedankt!

Bij de prijsuitreiking volgde er tevens nog een mededeling: Jeroen Vreugdenhil heeft aangegeven na tientallen jaren te stoppen als toernooiorganisator. Helaas is er nog geen directe vervanger, dus mocht iemand hier interesse in hebben dan hierbij het verzoek om u te melden bij het bestuur! Jeroen hartelijk dank voor de vele jaren dienst! Hopelijk blijf je nog jaren achter de tafel te aanschouwen als speler.

Raymond Vis

Clubkampioenschappen A 4 Maart 2022