Maandag 24 februari is de zaal gesloten

Nu de vakantie is gestart, wordt de (TT)sport vaak naar de achtergrond geschoven. Maar dat is niet terecht.

Ook tijdens de vakantie blijft het leuk om een balletje te slaan ondanks dat er geen competitie-activiteiten zijn gepland door de Bond.

De training van maandag 24 feb gaat dan wel niet door (trainer is zelf ook met vakantie) EN de zaal is dicht, maar op woensdag 26 feb is iedereen van harte welkom om vrij te spelen op de rekreantenavond. Vanaf 19.30 uur is de zaal open.

Daarnaast is er een mogelijkheid om vrijdag 28 feb mee te doen met de open clubkampioenschappen. Je kunt dan uitkomen tegen alle clubgenoten (en je krijgt natuurlijk ook punten in het voordeel als je een lagere ranking hebt). Gelukkig heeft Jeroen al diverse aanmeldingen ontvangen, maar hij hoopt stiekem toch dat er nog wat last minute aanmeldingen komen. Stuur even een mail naar: jeroenvreugdenhil@caiway.net

Dus grijp die kans om lekker te komen balllen in de vakantie.

En anders zien we jullie graag weer achter de tafel vanaf 2 maart op de training. Dat is ook een oproep aan alle basisleden en competitieleden, omdat de animo de afgelopen keer matig was. Terwijl de trainer er iedere week voor jullie is.

Maandag 24 februari is de zaal gesloten