Verslag Koppeltoernooi 2019

Vrijdag 25 oktober 2019 werd er weer een van de zovelen toernooien georganiseerd  door Jeroen. Jeroen had 10 deelnemers, hij had bedacht om een finale poule op twee tafels best of 3 tot de 21 te spelen. We deden om de vijf serveren en de sterkste tegen elkaar en de minst sterke tegen elkaar.  Ik was bij Raymond ingedeeld hij was de sterkste van ons twee. De eerste wedstijd van de avond was gelijk de zwaarste van de avond, want ik ben evenementen lid, dus ja dan moet ik altijd weer even wennen aan het spel! Dat was dus ook het geval want ik stond tegen Theo en Raymond tegen  Sjors. Ik heb het altijd lastig tegen Theo,  we verloren 1-2 in sets. De wedstrijden die daar op volgden werden allemaal gewonnen.  Raymond en ik werden eerste met 3 gewonnen en 1 verloren.  Renate en Chen  hadden ook 3 gewonnen en 1 verloren  maar Raymond en ik hadden van hen gewonnen en dan telt het onderling resultaat. Dus Renate en Chen gingen er met de tweede prijs vandoor!  Sjors en Theo wonnen 2 wedstijden en  verloren 2 wedstrijden, daar werden ze derde mee .  De nummer vier Aad en Seula wonnen  1 wedstijd  en verloren 3 wedstrijden en werden daar vierde mee. Krijn en Jan  wonnen  1 wedstijd  en verloren 3 wedstrijden en werden daar vijfde mee omdat ze hadden verloren van Aad en Seula.  De avond werd afgesloten onder het genot van de loempia`s van Chen die hij had meegenomen en natuurlijk een drankje.

Pieter van der Meer

Verslag Koppeltoernooi 2019